Jak nakupovat - krok za krokem
Prosíme, čtěte a přemýšlejte nad tím, co Vám na našich stránkách během různých fází Vašeho nakupování sdělujeme. Čtěte také emaily, které jsou Vám při zpracování Vaší objednávky automaticky odesílány. Děkujeme.
Jak se přihlásit?
Klikněte v menu na PŘIHLÁŠENÍ. Po nějaké chvíli, dané kvalitou a rychlostí Vašeho připojení k internetu, se načte přihlašovací stránka. Do obou políček vlevo nahoře zapiště svoji mailovou adresu a stiskněte zelené tlačítko DOKONĆIT PŘIHLÁŠENÍ.
Po přihlášení již nic nebrání tomu aby jste si vybrané zboží vložili do svého košíku. Učiníte tak kliknutím na ikonu košíku.
Zboží, které je označeno jako rezervováno, dočasně nedostupné a nebo prodáno do svého košíku samozřejmě vložit nemůžete.
V košíku můžete svůj nákup upravovat či úplně zrušit.
Rozmyslíte-li si svůj nákup, odstrantě laskavě ze svého košíku veškeré zboží aby nebylo blokováno pro jiné zákazníky.
Děkujeme.
Abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, musíte ji dokončit vyplněním formuáře a následně odeslat.
Formulář pro zadání poštovní adresy spolu s volbou způsobu dodání (vybrané zboží si můžete zarezervovat i k odběru v naší kamenné provozovně) a platební metody najdete pod položkou menu OBJEDNAT.
Po vyplnění nám objednávku musíte odeslat pomocí zeleného tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU.
Tlačítko pro odeslání objednávky je na stránce s formulářem až úplně dole pod nákupním řádem a dalšími texty.
Texty neobsahují žádné záludnosti ale každý zákazník by si je ve vlastním zájmu měl přečíst.
Po odeslání objednávky obdržíte email s instrukcí na potvrzení učiněné objednávky.
Máte tak možnost si vše ještě překontrolovat. Objednávka je z naší strany chápána jako závazná teprve po jejím potvrzení!
Kolik stoji odeslání zásilky - výběr nejlevnějších variant pro Českou republiku
Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, doporučujeme Vám zvolit platbu bankovním převodem a přepravu Českou poštou.
Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:
Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a šperky do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální polstrované poštovní obálky, zasíláme za 53 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.
Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 65 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.
Větší předměty jako jsou vzorky minerálů, fosílií nebo výrobky z kamene o celkové hmotnosti zboží do 2 kg zasíláme za 133 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.
Uvedené základní sazby platí pouze při platbě předem na náš bankovní účet a v případě, že zásilka nevyžaduje speciální zacházení.
Příplatky:
Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 57 Kč za poštovní dobírku s platbou na náš bankovní účet.
V případě, že se jedná o křehčí zboží, zasíláme poštovní zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 36 Kč.
Je-li u zásilky udaná cena, připočítává se za tuto poštovní službu přáplatek dle udané ceny nejméně ve výší 5 Kč.
V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku! Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf
Kolik stojí nejlevnější odeslání zásilky - výběr nejlevnějších variant pro Slovcenskou republiku
Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, doporučujeme Vám zvolit platbu bankovním převodem a přepravu poštou.
Peníze je možné složit v hotovosti na náš účet u kterékoliv pobočky ČSOB.
Tím se vyhnete poplatkům za mezinárodní bankovní převod. Zásilku zašleme Českou poštou.
Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:
Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a podbné zboží do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 107.69 Kč (4.1 Eur) . K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč (1.1 Eur) .
Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 222.64 Kč (8.5 Eur) . K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč (1.1 Eur) .
Zásilky o celkové hmotnosti zboží do 2 kg zasíláme za 278.3 Kč (10.6 Eur) . K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč (1.1 Eur) .
Příplatky:
Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 30.25 Kč (1.2 Eur) za poštovní dobírku s platbou na náš bankovní účet.
V případě, že se jedná o křehčí zboží zasíláme zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 72.6 Kč (2.8 Eur) .
V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku! Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf
Nákupní a reklamační řád
Dodací lhůta
Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů od jejího potvrzení. To neplatí v případě, že je na našich stránkách v době odeslání Vaší objednávky zobrazena informace o uzavření provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není možné z důvodu jeho křehkosti atd. zasílat poštou. U takového zboží s Vámi domluvíme předání individuálně. V případě, že u Vámi vybraného zboží zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme vás v uvedeném termínu dodání kontaktovat.
Výměna zboží
V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Dle našeho názoru se jedná o nevyvážený zákon nahrávající nepoctivým zákazníkum. Zajímavý článek na toto téma lze nalézt zde: Šmejdi
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
Postup při vrácení zboží:
informujte nás předem o Vašem záměru zboží vrátit. Použijte přednostně kontaktní formulář . Odkaz na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v emailu který Vám byl odeslán po Vámi provedeném potvrzení objednávky. Můžete nás však kontaktovat i telefonicky nebo běžným emailem.
zboží zašlete na vlastní náklady jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
zboží nesmí jevit známky poškození a je vhodné k němu přiložit kopii potvrzení o jeho koupi v našem obchodě
je-li zboží v pořádku a pokud nebudete požadovat jiný způsob vrácení peněz, neprodleně Vám převedeme peníze v částce, uvedené na námi vystaveném prodejním dokladu, na Váš bankovní účet
i když se zněním zákona (nařízení EU), nařizujícímu provozovatelům eshopu vrátit zákazníkovi v případě odstoupení od smlouvy i peníze za poštovné z důvodu nevyváženosti nesuhlasíme, vrátíme Vám peníze jak za zboží tak za poštovné
Reklamace a záruka
Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.
Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
vady vzniklé běžným používáním
nesprávným použitím výrobku
nesprávným skladováním
Postup při reklamaci zboží:
informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
teprve poté zašlete reklamované zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
do zásilky přiložte průvodní dopis s důvodem reklamace a Vaši adresu
do zásilky přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a pravidel EU o GDPR.
Hotline
Není Vám něco jasné? Potřebujete poradit nebo nefunguje náš obchod tak jak by měl? V tom případě nás můžete v rozumnou denní dobu kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář . Ozveme se Vám co nejříve.